Ελένη Μενεγάκη: Οι αρετουσάριστες φωτογραφίες με κορμί λαμπάδα! Τι δίαιτα ακολουθεί…

Αρετουσάριστες φωτογραφίες της Ελένης Μενεγάκη! Η δίαιτα της…

Η Ελένη Μενεγάκη δεν χρειάζεται συστάσεις….

Είναι μια από τις πιο ωραίες γυναίκες της τηλεόρασης (αν όχι η πιο ωραία) και ακόμα και στα 50 της έχει κορμί λαμπάδα!

Ο φωτογραφικός φακός του Youweekly.gr την τσάκωσε μαζί με την Μαρινούλα την ώρα που έκαναν μπάνιο στην Άνδρο! Όπως θα δείτε στις αποκλειστικές αρετουσάριστες φωτογραφίες η Ελένη έχει άψογο σώμα και εμείς σας βρήκαμε και την δίαιτα της! Δείτε τις φωτογραφίες:

 

Η δίαιτα της Ελένης

Το Youweekly.gr βρήκε για εσάς το πρόγραμμα διατροφής της παρουσιάστριας που την βοήθησε να αποκτήσει κοιλιά πλάκα και το χρησιμοποιεί όποτε έχει φουσκώματα ή ξεφεύγει με την διατροφή της:

Πρωινό: 1 φέτα ψωμί του τοστ ολικής άλεσης με 2-3 φέτες ντομάτας και τυρί cottage ή 1 μήλο ή 1 ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκαλιού & 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης ή 1 μπολ γιαούρτι 2% λιπαρά με δημητριακά ολικής άλεσης.

Δεκατιανό: 1 μπάρα δημητριακών νηστίσιμη ή σέλερι και καροτάκια σε μπαστουνάκια με σπιτικό χούμους από ρεβίθια ή μήλα και σταφίδες με γάλα σόγιας.

Μεσημεριανό: 100 γρμ. ψητό στήθος κοτόπουλο χωρίς πέτσα, με σαλάτα ντομάτα και λάχανο ή 1 φλιτζ. όσπρια (φακές, αρακάς, φασόλια, ρεβίθια, φάβα) ή 1 σαλάτα με μαρούλι και ρόκα ή 1 μερίδα ψαρονέφρι.

Απογευματινό: Παστέλι ή κράκερ ολικής άλεσης χωρίς ζάχαρη ή 1 τοστ με φρούτα ή 1 μήλο & 6 αμύγδαλα ή πορτοκάλι με κανέλα και καρύδια.

Βραδινό: 1 μεσαία πίτα ολικής άλεσης με 1 κομμάτι τυρί σόγιας, σάλτσα φρέσκιας ντομάτας, ½ φλιτζ. μανιτάρια, 5 ελιές, 1 κ.σ. ελαιόλαδο ή 1 χωριάτικη σαλάτα και 1 γλυκοπατάτα ψητή ή ανάμεικτη πράσινη σαλάτα με ελιές και καρύδια, πατάτες ή καστανό ρύζι.

 

 

youweekly

SHARE: